Trainingsschema, DZS, kantineprijzen en koffiebekers

Beste ZCFC-ers,

Terwijl de meesten van jullie van een welverdiende vakantie genieten, zijn er een aantal (o.a. de wedstrijdsecretaris, mopperploeg en bestuur) die hard doorbuffelen om het nieuwe seizoen vlekkeloos te laten starten. Uiteraard veel dank daarvoor! Een aftrap (later meer…) van een aantal praktische zaken die anders zijn in het nieuwe seizoen:

Vanaf 13 augustus traint de selectie van DZS bij ZCFC
Nee, wij gaan niet fuseren :-), maar het complex van DZS ondergaat een complete metamorfose en door de verbouwing daar, is hun trainingsveld de komende maanden niet beschikbaar. De banden met DZS zijn zoals bekend goed, en uiteraard willen wij hen graag helpen. Vanaf 13 augustus zal de selectie van DZS op maandag en donderdag vanaf 20.30 bij ZCFC trainen, dit zolang hun trainingsveld nog niet beschikbaar is.

Trainingsschema 2018/2019
foto training

Het nieuwe trainingsschema voor het seizoen 2018/2019 is klaar. De afgelopen jaren is het lekker druk geworden op ons complex maar ook dit jaar zijn alle wensen zoveel als mogelijk meegenomen.

Kantineprijzen + koffiebekers
Ook ZCFC heeft helaas met stijgende kosten te maken, als gevolg daarvan zijn een een aantal van de prijzen in de kantine met ingang van vandaag verhoogd. De plastic koffiebekers zijn vervangen door duurzame (en zeer fraaie) kartonnen ZCFC bekers. Fraaier en beter voor het milieu. Alle andere plastic bakjes, bestek e.d. zullen later dit jaar tegen het licht worden gehouden om mogelijk te vervangen.

IMG_4617 IMG_7746 2